ثبت نام صدور سند

انجام کلیه مراحل ثبت نام (اینترنتی، پست و پیگیری اداری) تا اخذ سند مالکیت.

**مراحل صدور سند مالکیت ( تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمانهای فاقد سند رسمی)**

۱–  بازدید از ملک، نقشه برداری ثبتی ( کاداستری )، تعیین مختصات ملک، تهیه نقشه و پرداخت هزینه های مربوطه.

۲–  واریز مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال ( هزینه ثبت نام در سامانه – حق دولت ) به دو صورت زیر :

* واریز به شماره حساب ۲۱۷۱۳۲۸۰۱۷۰۰۹ بانک ملی به نام سازمان ثبت اسناد و املاک ایران .

* واریز آنلاین یا حضوری به شماره حساب ۴۷۱۸۶۶۲۵۳۱ بانک ملت شعبه خمام به نام شرکت عمران سازه خمام .

( در صورت تمایل، پرداخت اینترنتی از محل دفتر شرکت نیز انجام می پذیرد ) .

۳–  مراجعه به سامانه اینترنتی، ثبت تقاضانامه و دریافت شماره ورود به سامانه .

۴مراجعه به پست و ارسال مدارک از طریق پست سفارشی به واحد ثبتی و اخذ شماره مرسوله پستی.

۵ثبت نهایی در سامانه ( ورود مجدد به سامانه و تکمیل درخواست ثبت نام ) .

۶- اخذ شماره پرونده و حفظ آن جهت پیگیری های بعدی .

** مدارک لازم جهت ثبت نام صدور سند مالکیت **

۱–  پیش پرداخت به میزان  ۲۰۰۰٫۰۰۰ ریال

( الباقی هزینه نقشه برداری، هزینه ثبت نام در سامانه اینترنتی و هزینه پست سفارشی و نیز انجام امور اداری مربوطه در ۲ مرحله، پس از ارائه پیش نقشه و سپس ارائه نقشه کاداستری دریافت می گردد ) .

۲کپی برابر با اصل صفحه اول شناسنامه متقاضی .

۳کپی برابر با اصل کارت ملی متقاضی .

۴کپی برابر با اصل مبایعه نامه ( یا فروشنامه ) .

۵کپی برابر با اصل نسق یا سند مالکیت مشاعی .

( ضمناً برابر با اصل مدارک بایستی در یکی از دفاتر اسناد رسمی انجام پذیرد ).

۶– فرم تکمیل شده گواهی تعیین مختصات ملک .

۷نسخه چاپی تقاضانامه .

شرکت ساختمانی عمران سازه خمام 

( شماره ثبت :   ۱۰۴ )

آدرس شرکت (دفتر مرکزی) : گیلان – خمام، خیابان تختی، جنب کوچه شهید رحیم زاده متحد، ساختمان پورباقر، طبقه همکف، پلاک ۱۲۷۷، شرکت ساختمانی عمران سازه خمام.

آدرس شرکت ساختمانی عمران سازه خمام

کد پستی : ۴۳۴۱۶۸۸۴۳۳

تلفن : ۳۴۴۲۸۳۹۵ – ۰۱۳

همراه : ۰۹۱۱ ۲۳۹ ۲۵۶۴

ایمیل : info@omran-sazeh.ir

روزها و ساعات پاسخگویی : شنبه تا جمعه (همه روزه) ۸ صبح الی ۱۴ عصر و ۱۶ عصر الی ۲۱ شب