انجام کلیه مراحل ثبت نام (اینترنتی، پست و پیگیری اداری) تا اخذ سند مالکیت.
**مراحل صدور سند مالکیت ( تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمانهای فاقد سند رسمی)**
۱– بازدید از ملک، نقشه برداری ثبتی ( کاداستری )، تعیین مختصات ملک، تهیه نقشه و پرداخت هزینه های مربوطه.
۲– واریز مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال ( هزینه ثبت نام در سامانه – حق دولت ) به دو صورت زیر :
* واریز به شماره حساب ۲۱۷۱۳۲۸۰۱۷۰۰۹ بانک ملی به نام سازمان ثبت اسناد و املاک ایران .
* واریز آنلاین یا حضوری به شماره حساب ۴۷۱۸۶۶۲۵۳۱ بانک ملت شعبه خمام به نام شرکت عمران سازه خمام .
( در صورت تمایل، پرداخت اینترنتی از محل دفتر شرکت نیز انجام می پذیرد ) .
۳– مراجعه به سامانه اینترنتی، ثبت تقاضانامه و دریافت شماره ورود به سامانه .
۴– مراجعه به پست و ارسال مدارک از طریق پست سفارشی به واحد ثبتی و اخذ شماره مرسوله پستی.
۵– ثبت نهایی در سامانه ( ورود مجدد به سامانه و تکمیل درخواست ثبت نام ) .
۶- اخذ شماره پرونده و حفظ آن جهت پیگیری های بعدی .
** مدارک لازم جهت ثبت نام صدور سند مالکیت **
۱– پیش پرداخت به میزان ۲۰۰۰٫۰۰۰ ریال
( الباقی هزینه نقشه برداری، هزینه ثبت نام در سامانه اینترنتی و هزینه پست سفارشی و نیز انجام امور اداری مربوطه در ۲ مرحله، پس از ارائه پیش نقشه و سپس ارائه نقشه کاداستری دریافت می گردد ) .
۲– کپی برابر با اصل صفحه اول شناسنامه متقاضی .
۳– کپی برابر با اصل کارت ملی متقاضی .
۴– کپی برابر با اصل مبایعه نامه ( یا فروشنامه ) .
۵– کپی برابر با اصل نسق یا سند مالکیت مشاعی .
( ضمناً برابر با اصل مدارک بایستی در یکی از دفاتر اسناد رسمی انجام پذیرد ).
۶– فرم تکمیل شده گواهی تعیین مختصات ملک .
۷– نسخه چاپی تقاضانامه .
شرکت ساختمانی عمران سازه خمام
( شماره ثبت : ۱۰۴ )
آدرس شرکت (دفتر مرکزی) : گیلان – خمام، خیابان تختی، جنب کوچه شهید رحیم زاده متحد، ساختمان پورباقر، طبقه همکف، پلاک ۱۲۷۷، شرکت ساختمانی عمران سازه خمام.
کد پستی : ۴۳۴۱۶۸۸۴۳۳
تلفن : ۳۴۴۲۸۳۹۵ – ۰۱۳
همراه : ۰۹۱۱ ۲۳۹ ۲۵۶۴
ایمیل : info@omran-sazeh.ir
روزها و ساعات پاسخگویی : شنبه تا جمعه (همه روزه) ۸ صبح الی ۱۴ عصر و ۱۶ عصر الی ۲۱ شب